Usługi 2.0

Usługi 2.0

Usługa to relacja – czy robisz to dobrze?
Usługa to pewność dzięki standaryzacji – czy robisz to właściwie?
Dzięki aplikacjom z tego pakietu relacja i standaryzacja dzieją się samoistnie.

 

Czy chcesz zarządzać usługami? Pakiet Zarządzanie, Komunikacja, Kadry Ci to umożliwi.
A może pragniesz rozwoju w usługach? Z pakietem Interpersonalne, Kompetencje „Miękkie”, Rozwój Osobisty jest to w pełni realne.

Generator kompetencji dla usług

Generator kompetencji dla usług

Brak wizji rozwoju pracowników i niesprawiedliwe oceny?
Zbuduj kompletną ścieżkę rozwoju opartą na kompetencjach twardych, zawodowych, interpersonalnych i cyfrowych.

Audyt kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników dla usług

Audyt kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników dla usług

Kultura organizacyjna słabnie, a zaangażowanie pracowników znika w natłoku codziennych zadań?
Podnieś zaangażowanie pracowników i kulturę organizacyjną nawet trzykrotnie.

Audyt wartości dodanej i marnotrawstwa w procesach usług

Audyt wartości dodanej i marnotrawstwa w procesach usług

Procesy pochłaniają czas, pieniądze i energię, a realnej wartości nie widać?
Zredukuj marnotrawstwo i zwiększ efektywność nawet do 86%.

Audyt odporności na błędy ludzkie dla usług

Audyt odporności na błędy ludzkie dla usług

Procesy zawodzą przez powtarzające się błedy ludzkie, które eskalują i destabilizują działanie całości?
Zmniejsz liczbę błędów ludzkich nawet do 81%.

Kompleksowy audyt pracy maszyn, urządzeń, sprzętu dla usług

Kompleksowy audyt pracy maszyn, urządzeń, sprzętu dla usług

Nieprzewidziane przestoje, awarie maszyn i ciągłe szukanie przyczyn usterek?
Zminimalizuj ryzyko usterek i pracuj bez strat maszynogodzin.

Tworzenie i zarządzanie zespołami usługowymi według modelu Tuckmana

Tworzenie i zarządzanie zespołami usługowymi według modelu Tuckmana

Grupa utknęła w chaosie i konfliktach?
Pokonaj chaos i zmień grupę w profesjonalny zespół.

Normowanie czasu, generowanie wartości dodanej i redukowanie marnotrawstwa dla usług

Normowanie czasu, generowanie wartości dodanej i redukowanie marnotrawstwa dla usług

Płynność finansowa zagrożona? Nieefektywne działania i marnotrawstwo degradują organizację?
Zredukuj marnotrawstwo i zwiększ wartość dodaną, przy okazji ułatwiając pracę codzienną.

Twój sukces celów i zadań usługowych - SMART

Twój sukces celów i zadań usługowych - SMART

Z każdym dniem maleją szanse na terminowe wykonanie celów i zadań?
Zwiększ powodzenie planów o 90%.

Całkowita organizacja pracy i porządku w środowisku cyfrowym dla usług

Całkowita organizacja pracy i porządku w środowisku cyfrowym dla usług

Nieuporządkowane środowisko cyfrowe utrudnia pracę?
Wprowadź nawyk porządku i organizacji jako stały element codzienności.

Całkowita organizacja pracy i porządku w środowisku fizycznym dla usług

Całkowita organizacja pracy i porządku w środowisku fizycznym dla usług

Nieuporządkowane środowisko fizyczne uniemożliwia pracę?
Wprowadź nawyk porządku i organizacji pracy jako stały element codzienności.